среда, 25. септембар 2013.

allin MakeUp brush cleanser

Juče sam dobila allin MakeUp brush cleanser. Nisam planirala odmah da perem četkice, ali prosto nisam mogla da se suzdržim kada sam otvorila bočicu zbog prelepog mirisa, odmah sam uzela četkice i otrčala u kupatilo da ih operem. Miris je fenomenalan, onako voćkast, ne znam kako da vam objasnim, morate sami da pomirišete i naravno da probate allin MakeUp brush cleanser jer je super. Ja sam oduševljena.






Ranije sam četkice prala sredstvom za umivanje ili šamponom od koprive. Obično ih perem na desetak dana, dok četku za tečni puder i četkicu za korektor perem češće.

Inače, ALLIN se proizvodi u Pirotu gotovo  četiri decenije, prema originalnoj recepturi i iskustvima Mr. ph. Čedomira Mitića.

U Lilly drogerijama možete kupiti allin MakeUp brush cleanser po neverovatnoj ceni od 395 dinara, što je mala investicija, ali ćete ga dugo koristiti.

Pri pranju četkica najveći problem mi uvek zadaje četka za tečni puder. Zbog toga sam odlučila da vam pokažem u ovom postu kako je ona izgledala pre pranja i posle pranja allin MakeUp brush cleanser. Samo da napomenem da sam je juče oprala, a ona i dalje prelepo miriše.
Prljava četkica za tečni puder
Na prljavu i suvu četkicu je potrebno naprskati allin MakeUp brush cleanser, zatim istisnutu tečnost utrljati lagano i potom isprati vodom. 

Oprana četkica


Ja sam prezadovoljna kako je četkica oprana.

Da li ste probali ovaj proizvod? Ako niste ja vam savetujem da ga što pre kupite, jer je fenomenalan. Obradujete vaše četkice za šminkanje.

Pozdrav do sledećeg posta :) 


Napomena: Iako sam allin MakeUp brush cleanser dobila od proizvođača, to nije uticalo na moje mišljenje o ovom proizvodu.







4 коментара: