субота, 28. септембар 2013.

Avène Cleanance Gel


Pre godinu dana sam čula Avène kozmetiku i od tada sam opčinjena istom. Obožavam njihove proizvode, a najviše Cleanance Gel za pranje kože bez sapuna. Koristim ga za umivanje ujutru i uveče, čak i za skidanje šminke.

Jeste malo skuplji u odnosu na slične proizvode, ali dugo traje (prosto zaboravite kada ste ga kupile). Ostalo mi je još malo pri dnu bočice, pa zato nisam stavila sliku mog gela, već sam preuzela sa njihovog sajta. Čim potrošim ovaj, kupiću novi pošto mi baš odgovara. 

Način primene: Potrebno je naneti malu količinu ovog gela na vlažno lice, napraviti penu i potom isprati vodom.


 
Da li ste možda probale ovaj gel?

4 коментара:

  1. Ja sam koristila ovaj gel na preporuku tete iz apoteke ali mi nije odgovarao jer imam mješovitu kožu a ne masnu... u principu je za masnokožce odličan, i da, zbilja zaboraviš kad ga kupiš, traje vječno :D

    ОдговориИзбриши
  2. Uh ako je za masnu kozu, kao stvoren za mene :D

    ОдговориИзбриши